Założona tematyka została zrealizowana! Dzieci bawiąc się i doświadczając, rozwijały kreatywność, współdziałanie, pracę zespołową, myślenie logiczne oraz kluczowe umiejętności programowania i robotyki. Uczniowie klasy Ia i Ib z pomocą i wsparciem pani Jolanty Kaźmierczak, poznali: budowę robota Photona, programowali drogę sterując wg instrukcji, wykonali miasteczko robotów, kodowali- programowali z tablicą interaktywną oraz łamali zakodowane szyfry . Klasy poszerzały wiadomości z dziedziny sterowania robotem za pomocą tableta i specjalnego programu dla Photona. Tworzyli pierwsze programy. Poznali zasadę algorytmu – działania wg zaprogramowanej instrukcji. Pierwszaki dziękujemy za zaangażowanie i solidną „pracę” na tych zajęciach!
Related Posts
Czas na zadanie ogrodnicze w klasie 2a!
Dbanie o rośliny budzi w dzieciach poczucie obowiązku, ale pomaga też zrozumieć jak jest zbudowana. Dużo łatwiej będzie dzieciom zapamiętać co to pęd, korzeń, łodyga, liście czy kwiaty kiedy będą mogły dotknąć roślinki i wskazać poszczególne elementy niż gdy będą musiały zapamiętać te nazwy patrząc...
Konkurs Plastyczny na projekt MASKOTKI MEDIATEKI SANOK…
Zachęcamy uczniów szkół podstawowych z terenu Sanoka do wzięcia udziału w konkursie na „Maskotkę MEDIATEKI”. Maskotka powinna kojarzyć się z naszą instytucją, musi być niepowtarzalna, oryginalna, łatwa do rozpoznania i zapamiętania. Prace wraz z formularzem zgłoszeniowym należy przesłać do 27 maja 2024 roku na adres mediateka.sanok@outlook.com lub złożyć osobiście w siedzibie MEDIATEKI...