Tydzień Uczniowskich SuperMocy był pełen radości, kreatywności i pozytywnej energii. To czas, w którym uczniowie mogli odkrywać swoje talenty, wzmacniać wiarę w siebie oraz budować lepsze relacje w klasie.
Zadania, które wykonaliśmy w ciągu tego tygodnia to:
- Latawce SuperMocy – które podobnie jak wiara we własne możliwości – potrafi wznieść nas wysoko, jeśli tylko jej na to pozwolimy.
- Wyspy SuperMocy – tworzone wspólnie w klasach, pomogły budować dobrą atmosferę, integrować uczniów i pokazały, jak wiele możemy osiągnąć razem.
- Motywacyjne hasła – rozwieszone w szkole, dodawały skrzydeł i przypominały, że każdy z nas ma w sobie coś wyjątkowego, co warto pielęgnować.
- Tworzenie własnego logo – logo staje się wizualną metaforą wartości, takich jak wiara w siebie, siła, możliwości, kreatywność i wspólnota. Nie chodzi tylko o grafikę – chodzi o emocje i przekaz, który motywował uczestników do jego wykonania.
- Share the Power – wyjątkowa inicjatywa z wykorzystaniem telefonów komórkowych, dzięki której mogliśmy usłyszeć, jak wiele dobrego widzą w nas inni. Czasem wystarczy jedno miłe słowo, by uwierzyć w swoją wartość.
Zadania na godzinę wychowawczą:
- „Jestem Super, bo…” – uczniowie zastanawiali się nad swoimi mocnymi stronami, sukcesami i tym, co sprawia, że są wyjątkowi.
- „Moje mocne strony – co dobrego widzą we mnie inni” – to ćwiczenie pomogło spojrzeć na siebie oczami kolegów i koleżanek, dostrzec swoje atuty i zrozumieć, jak pozytywnie postrzegają nas inni.
Ten tydzień pokazał nam, że wspierając się nawzajem, tworzymy społeczność, w której każdy może rozwinąć swoje SuperMoce i rozwinąć skrzydła możliwości i talentów.
Serdecznie dziękujemy uczniom, nauczycielom i wychowawcom, którzy zaangażowali się w Uczniowski Tydzień SuperMocy.


