Wirtualny spacer po strefach krajobrazowych w ramach realizacji IV zadania FLOREK馃尦馃尨

Wirtualny spacer po strefach krajobrazowych w ramach realizacji IV zadania FLOREK馃尦馃尨

Po do艣膰 intensywnej dawce wiedzy, zaprosili艣my ponownie uczni贸w z klasy 3a do sali z okularami ClassVR, aby odkry膰 ekscytuj膮cy 艣wiat stref krajobrazowych. Uczniowie mogli w jednej chwili przenie艣膰 si臋 wirtualnie do r贸偶nych cz臋艣ci globu i pozna膰 charakterystyczne cechy krajobrazu: wilgotnych las贸w r贸wnikowych, sawanny, pusty艅 gor膮cych i lodowych. Dzi臋ki wirtualnej rzeczywisto艣ci uczniowie mogli zanurzy膰 si臋 w krajobrazach, obserwowa膰 pi臋tra ro艣linno艣ci oraz zmiany w klimacie, a tak偶e wyobrazi膰 sobie, jak ludzie przystosowuj膮 si臋 do 偶ycia w r贸偶nych strefach. To interaktywne do艣wiadczenie zaanga偶owa艂o uczni贸w w nauk臋 i pomog艂o im lepiej zrozumie膰 zr贸偶nicowanie geograficzne naszego 艣wiata. Chc膮c zapewni膰 dzieciom dodatkowych wra偶e艅, pod艂膮czyli艣my nagrania z d藕wi臋kami odg艂os贸w d偶ungli. Wszyscy byli zachwyceni!

Okulary ClassVR, pozwoli艂y uczniom odby膰 podr贸偶, kt贸ra otworzy艂a im oczy na r贸偶norodno艣膰 krajobraz贸w i ich znaczenie dla 偶ycia na Ziemi. Jako podsumowanie uczniowie na zako艅czenie rozwi膮zywali quizy, w kt贸rych wykazywali si臋 zdobyt膮 podczas zaj臋膰 wiedz膮 oraz znajomo艣ci膮 charakterystycznych drzew z r贸偶nych stref klimatycznych.

Related Posts
Skip to content