Wirtualny spacer po strefach krajobrazowych w ramach realizacji IV zadania FLOREK🌳🌴

Wirtualny spacer po strefach krajobrazowych w ramach realizacji IV zadania FLOREK🌳🌴

Po dość intensywnej dawce wiedzy, zaprosiliśmy ponownie uczniów z klasy 3a do sali z okularami ClassVR, aby odkryć ekscytujący świat stref krajobrazowych. Uczniowie mogli w jednej chwili przenieść się wirtualnie do różnych części globu i poznać charakterystyczne cechy krajobrazu: wilgotnych lasów równikowych, sawanny, pustyń gorących i lodowych. Dzięki wirtualnej rzeczywistości uczniowie mogli zanurzyć się w krajobrazach, obserwować piętra roślinności oraz zmiany w klimacie, a także wyobrazić sobie, jak ludzie przystosowują się do życia w różnych strefach. To interaktywne doświadczenie zaangażowało uczniów w naukę i pomogło im lepiej zrozumieć zróżnicowanie geograficzne naszego świata. Chcąc zapewnić dzieciom dodatkowych wrażeń, podłączyliśmy nagrania z dźwiękami odgłosów dżungli. Wszyscy byli zachwyceni!

Okulary ClassVR, pozwoliły uczniom odbyć podróż, która otworzyła im oczy na różnorodność krajobrazów i ich znaczenie dla życia na Ziemi. Jako podsumowanie uczniowie na zakończenie rozwiązywali quizy, w których wykazywali się zdobytą podczas zajęć wiedzą oraz znajomością charakterystycznych drzew z różnych stref klimatycznych.

Related Posts
Skip to content